Job på ACV

Alle ledige stillinger på Autisme Center Vestsjælland skal søges via linket nederst i de enkelte opslag.

Job på ACV
  • Århusvej har brug for dig - to pædagoger til Århusvej 2 E-K

Vi søger to pædagoger på 30 timer til døgntilbud under Autisme Center Vestsjælland. Beliggende Århusvej 2 E – K, 4200 Slagelse.

Brænder du først og fremmest med din faglighed – og ser du mennesket med alle deres ressourcer og kompetencer samt vil du understøtte borgerne med en recoveryorienteret tilgang.
    Kan du se dig selv i hele arbejdet omkring kerneopgaven? Både borgerarbejde og det arbejde, der er omkring borgeren, dokumentation, mm. Så er det lige dig, som vi søger!

Vi arbejder ud fra etisk tænkning og tilrettelægger den faglige indsats ud fra den enkelte borgers sanse- og stressprofil.

Det med småt

• Ansøgningsfrist: 28. oktober 2021
    • Samtaler forventes afholdt den 9. november 2021 og evt. den 12. november 2021
    • Tiltrædelse: 1. december 2021
  • Pædagog til fast stilling - Enkeltindsatserne på Rosenkildevej 77

Enestående chance for den pædagog, der ønsker at kunne fordybe sig i det enkelte menneske i en kompleks pædagogisk hverdag.

Enkeltindsatserne er et §108 tilbud for borgere med kognitive funktionsnedsættelser og diagnoser inden for autismespektret. De tre borgere bor i egne selvstændige lejligheder med hver sit team af medarbejdere tilknyttet. Der er desuden fællesområder for både borgere og personale. Tilbuddet er forholdsvis nyetableret og der er derfor god mulighed for at udvikle den pædagogiske praksis og rammerne omkring borgerne, med afsæt i den faglige kurs, der er udarbejdet på Autisme Center Vestsjælland.

Det med småt:

• Ansøgningsfrist: den 17. oktober 2021
    • Ansættelsessamtaler finder sted den 26. oktober 2021
    • Opstartsdato: hurtigst muligt og senest den 1. december 2021

• Vikarer og ferieafløsere

Vikarer og ferieafløsere med løbende ansættelse til Satellitterne

• Er du stabil og har godt humør?
    • Trives du med at tage ansvar?
    • Vil du være en del af et stærkt tværfagligt miljø?
    • Kan du være i, og se dig selv i, enkeltmandsopgaver?
    • Besidder du en god portion refleksion over egen handling, og det, du er en del af?

Så er du måske vores nye kollega!
    Satellitterne består af borgere i alderen 18-65 år og er under § 107 og § 108. Borgerne har differentieret behov for hjælp og støtte i deres dagligdag. Fælles for dem alle er, at de har et behov for stor støtte til planlægning og udførelse af mange af dagligdagens gøremål.

Det med småt:

• Ansøgningsfrist 5. november 2021
    • Vi ansætter løbende, og vil derfor også løbende afholde samtaler
    • Opstartsdato er snarest muligt eller efter nærmere aftale