Job på ACV

Lærer

til udskolingen på Rosenkilde Skole

Stillingen er en fastansættelse på 37 timner pr. uge.

Rosenkilde Skole er en intern specialskole, som er en del af Autisme Center Vestsjælland.

Vi har i øjeblikket 120 elever. Skolen tilbyder vidtgående specialundervisning efter Folkeskolelovens § 20.2 til børn og unge mellem 6-18 år. Skolen går fra 0.-10. klasse.

Alle eleverne på Rosenkilde Skole har en autismediagnose,
og vi har på skolen elever fra hele autismespektret.

Koordinator

Til Autisme Center Vestsjælland

Vi søger en koordinator til vores § 85 med døgn botilbud under Autisme Center Vestsjælland, beliggende på Rosenkildevej 101. Der er 25 lejligheder til borgere på mellem og stor støtte. Borgerne bor i hver deres lejlighed efter almenboliglovens § 105, fra 2017. Til lejlighederne hører også fælles køkken og stue samt personalefaciliteter.

Pædagoger / Social- og sundhedsassistenter

Til Autisme Center Vestsjælland

Vi søger en pædagog og en Social og sundhedsassistent til vores § 85 med døgn botilbud under Autisme Center Vestsjælland, beliggende på Rosenkildevej 101 i Slagelse. Der er 25 lejligheder til borgere på mellem og stor støtte

Borgerne bor i hver deres lejlighed efter almenboliglovens § 105, med støtte givet efter § 85. Til lejligheden hører fælles køkken og stue, samt personalefaciliteter.

Borgerne er indplaceret på takst 3, 4 og 5, der indbefatter massiv hjælp og støtte i alle dele af dagligdagen.