Job på ACV

Alle ledige stillinger på Autisme Center Vestsjælland skal søges via linket nederst i de enkelte opslag.

Job på ACV
  • Pædagogisk personale til Enkeltmandstilbud som er i rivende udvikling

Vi søger pædagogisk personale til to faste stillinger (flyver) og til vikarer (pædagog/pædagogisk assistent/pædagogmedhjælper).

Ønsker du at arbejde for at give mennesker med Autisme Spektrum Forstyrrelser (ASF) et liv, hvor deres behov, håb og drømme er i fokus. Så er du måske vores nye kollega i Enkeltmandstilbuddene på Autisme Center Vestsjælland (ACV). Vi søger vikar og flyver, som trives med at kunne tilgå flere enkeltmandsind-satser, og som er ansvarsbevidst i forbindelse med samarbejdet om borgernes behov og ønsker.

Som medarbejder i enkeltmandsindsatserne, bliver man en del af syv teams, der vægter samarbejdet højt både med borgeren, pårørende, kollegaer og andre faggrupper – da vi tror på, at vi kan lykkes i fællesskab. Vores mål er, at alle borgere bliver set, hørt og understøttet i at leve et liv, der tilgodeser deres behov, håb og drømme.

Det med småt:

• Ansøgningsfrist er den 31. august 2022
    • Ansættelserne og samtalerne finder løbende sted
    • Ønsket opstart er snarest muligt eller snenst den 1. september 2022
    • Søg stillingerne her (nyt vindue)