Job på ACV

Talehørekonsulent

til Autisme Center Vestsjælland

Autisme Center Vestsjælland søger en talehørekonsulent til vores tværfaglige stab inden for rådgivning og administration.
Du vil komme til at arbejde tværfagligt, hvor du skal kunne håndtere at gå ud og ind af arbejdsfællesskaber og projekter på tværs.

Socialrådgiver

til Autisme Center Vestsjællands voksenområde - 37 timer

Vi har en ledig socialrådgiverstilling til dig, der evner at se, høre og forstå andre mennesker. Dig, der også lytter til det, der ikke nødvendigvis siges højt.

Autisme Center Vestsjælland er et kommunalt specialcenter med tilbud til børn, unge og voksne med diagnoser inden for autismespektret.

Pædagog/pædagogisk medarbejder

til Aktivitets- og Samværstilbud

ACV’s Aktivitets- og Samværstilbud, §104, søger en uddannet pædagog eller en kollega med anden relevant faglig uddannelse, til en 30-timers stilling fra 1. februar 2019 eller hurtigst muligt derefter.

Aktivitets- og Samværstilbuddet er et dagtilbud til personer med betydeligt nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne. Vi har pt. en daglig åbningstid fra kl. 9.00-15.00, men du skal påregne at kunne stå til rådighed ud over åbningstiden. Fysisk er vi placeret på tre matrikler: Laden på Rosenkildevej 93, afd. 75 beliggende Rosenkildevej 75 og afd. 83, som ligger på Rosenkildevej 83.

Siden er sidst opdateret 17. december 2018