Job på ACV

Lærer

til udskolingen, Rosenkilde Skole

Rosenkilde Skole er en intern specialskole, som er en del af Autisme Center Vestsjælland.

Vi har i øjeblikket 120 elever. Skolen tilbyder vidtgående specialundervisning efter Folkeskolelovens §20.2 til børn og unge mellem 6-18 år. Skolen går fra 0.-10. klasse.

Alle eleverne på Rosenkilde Skole har en autismediagnose, og vi har på skolen elever fra hele autismespektret. Vores skoletilbud er til elever, der har brug for en specialpædagogisk tilgang. Den undervisning, vi tilbyder, er særligt tilrettelagt - nogle gange én til én, andre gange undervises i små grupper. En klasse i udskolingen er oftest bestående af 5 til 8 elever. I alle klasser er der tilknyttet tre medarbejdere, bestående af lærere, pædagoger og pædagogmedhjælpere.

__________________________

Socialrådgiver

til barselsvikariat

Vi søger en socialrådgiver, der evner at høre, se og forstå andre mennesker. Vikariatet er på 8 måneder i Unge- og Voksenområdet, hvor du bliver en del af et team med områdets 2 øvrige socialrådgivere.

Servicemedarbejdere

til Rosenkilde Skole

Rosenkilde skole ved Autisme Center Vestsjælland søger to servicemedarbejdere.

Rosenkilde Skole vil fremover selv varetage rengøring af skolens seks matrikler, og derfor søger vi nu to service-medarbejdere på 35 timer ugentligt. Mødetiden vil som udgangspunkt ligge i tidsrummet kl. 05.00-13.00 på hverdage.

Skolen ligger fysisk på seks matrikler inden for gåafstand af hinanden. Der er ca. 130 elever og ca. 80 ansatte tilknyttet.