Job på ACV

Alle ledige stillinger på Autisme Center Vestsjælland kan kun søges via linket, nederst i de enkelte opslag.

Job på ACV
  • Pædagog 35 timer til Rosenkildevej 85

Rosenkildevej 85 danner rammen om et bofællesskab for fire voksne borgere, under Autisme Center Vestsjælland. Borgerne har behov for stor støtte til plan­lægning og udførsel til alle dagligdagens gøremål.

Borgernes verbale kommunikation skal understøttes og der er behov for, at du som ressourceperson ved siden af borgeren, vil gøre en indsats for kontinuerligt at vedligeholde og udvikle muligheden for at borgeren kan kommunikere med sin omverden.

Udover den pædagogik der knytter sig til at arbejde med mennesker med Autisme Spektrum Forstyrrelser, arbejder vi også på at implementere et Recovery orienteret syn på den enkelte borger og vi er optaget af altid at tænke etik ind i vores arbejde.

Det med småt

• Ansøgningsfrist: søndag den 15. november 2020
    • Samtaler vil blive afholdt onsdag den 25. november 2020
    • Tiltrædelse 1. januar 2012 eller efter aftale
    • Søg stillingen her (nyt vindue)

Teknisk servicemedarbejder

til Autisme Center Vestsjælland

Kunne du tænke dig at være en del af et professionelt arbejdsfællesskab, der brænder for at arbejde med en bred vifte af opgaver? Har du pædagogisk forståelse, og vil du arbejde tæt sammen med vores brugere på Autisme Center Vestsjælland? Trives du med en afvekslende hverdag med alsidige opgaver, hvor ikke to dage er ens, og planlagte opgaver hurtigt kan ændre sig? Så er du måske vores nye kollega.

Vi er i et team bestående af fire kolleger. Vi løser de tekniske opgaver i relation til inventar, bygningsvedligehold og udearealer på alle Autisme Center Vestsjællands bygninger. En vigtig del i hverdagen er at bistå og servicere organisationen med opgaver inden for disse områder.

Vi tilbyder et

• job med spændende og afvekslende opgaver, der kræver handlekraft, snilde og beslutsomhed
    • job med facetter og mulighed for faglig og personlig udvikling
    • spændende alsidigt job med fleksible arbejdstider. Arbejdstiden er fortrinsvis på hverdage
    • godt og uformelt arbejdsmiljø, hvor du vil indgå i samarbejde med mange forskellige faggrupper.

Det med småt